Followers

Thursday 14 July 2011

~ kekawan ~

here my bestie. .junaidah , farahin , rahimah , azila n me ! bestie i ever had. .
sejak saya msuk bilik br nih saya happy sgt sbb kalian. .
ape pun saya sggp korban kn demi persahabatan kte. .
tp skrg kalian sdr x yg saya sentiasa t'luka dgn kalian. .
sejak munculnyer mereka. .kalian xpenah jge aty saya. .
saya nk kte mcm dlu. .saya xpenah jeles pun dgn kehadiran mereka. .
tp kenapa kalian yg berubah. .saya dah lakukan yang t'bek. .n kalau dew kekurangan saya yang awk sume xbleh nk time. .just let me know. .plss saya xnk p'sahabatan kte cme selepas LJM tp saya nk p'sahabatan kte hingga ke akhir hayat. .plss saya merayu. . :'-(  maaf yea law slme kte b'kwn saya penah skitkn aty kalian. .


Yang buruk dtgnye dr saya. .
yang bek sumenye ALLAH s.w.t

No comments:

Post a Comment