Followers

Tuesday 12 April 2011

kenapa nama blog saya tiramisu?

tiramisu?
Itali: Tiramisu Venetian: tiramesù
adalah sebuah cake yang popular di itali. Ini terbuat dari biskut (biasanya savoiardi) dicelup dalam kopi, berlapis-lapis dengan campuran dikacau dari kuning telur dan mascarpone, dan disaluti dengan minuman keras dan koko tapi resipi ini telah diadaptasi menjadi banyak jenis puding, kek @ pencuci mulut. .

nyum2 ~ 




   

 nie la favorite saya. .nyum2. .ske sgt mam tiramisu sbb ia buat saya kembali riang & lpe masalah yang m'bebankan pale saya nie. .i'm lovin it
sowy br je bina blog ni. .so agak huduh n kurang cantek. .setelah 3jam create br ni la blog saya terbina. .akan
belaja pd yg pakar tok cantekkan blog saya ni. .hah lupa. .ni la sbb nape saya letak nama blog ni tiramisu. .wait & see. .



 

No comments:

Post a Comment