Followers

Monday 18 April 2011

~Mr. & Mrs. Hamid ~

senyuman yg sentiasa sy engt. .
full name saya aqila abdul hamid, sekarang umur saya dah 20 but still belum genap, saya anak no 3 dari 4 beradik. .saya ada 2 orang abg yang selalu jaga & menyayangi saya walaupun mereka xpenah tunjuk. .
saya ada adk yg sentiasa menyayangi diri saya. .now saya nk story pasal  orang yang amat saya sayangi iaitu Mr.hamid & Mrs.Hamid mereka ini lah mak abah saya. .kekasih hati saya. .
  • Mr.hamid sorg yang agak bengis tp cuma pada wajah nya
  • Mrs. hamid sowg yang garang, suka membebel  tapi wajahnya lembut hingga setiap masalah saya bagaikan terbang apabila melihat wajahnya. .
  • Mr. hamid  jarang ada kat rumah tapi saya tahu dia keluar demi mencari rezeki  untuk kami
  • Mrs. hamid  sorang ibu yang baik
  • Mr. hamid jugak sorang ayah yang baik
  • Mr. & Mrs. Hamid sentiasa memahami saya
jauh disudut hati mereka saya yakin mereka menyayangi saya & merindui saya seperti mana saya menyayangi  & merindui mereka. .dulu saya sentiasa fikir mereka xsayangkn saya tapi bila saya dah besar baru saya sedar kasih sayang mak abah xternilai harganya. .dulu saya sangka mak abah selalu lukakan hati saya tapi saya xsedar saya yang sentiasa lukakan hati mereka dengan perangai saya. .tapi kasih sayang mak abah xpenah berkurang untuk saya. .betapa saya beruntung mempunyai mak & abah seperti mereka. .thanks a lot mak abah kerna membesarkan saya dr berat 3.6kg hingga sekarang. .xternilai pengorbanan mak abah membesarkan kami  adk brdk. .INI LAH  Mr. & Mrs. Hamid saya. .kerana ini lah mereka amat penting dalam hidup saya. .semoga Mr. & Mrs Hamid dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & diberkati olehNYA. .AMIN..

opss nk tambah sikit dari :
  • mohd azhar abdul hamid
  • mohamad azri abdul hamid
  • aqila abdul hamid
  • amiza abdul hamid
kami amat menyayangi mak abah ampunkan kami kiranya kami banyak menyakitkan hati & lukakan hati mak abah tanpa kami sedar. .love u so much MR. & MRS. HAMID..


No comments:

Post a Comment